7 mars 2016

SHELFIE

Inredning

Fortfarande sjukstuga här. Envis feber som inte vill ge med sig så vi myser här hemma idag med. Hugo är nästan aldrig sjuk men förhoppningsvis så vänder det snart. Medan sjuklingen låg nerbäddad framför en film, Bonnie lekte där uppe och Charlie sov så passade jag på att damma och flytta om lite i hyllorna i tv-rummet. 

Hittade en korg man kunde hänga på hyllplanet sist jag var på Ikea. Blir perfekt att lägga paddan och mobilen i när de laddas. I säkert förvar från kladdiga klåfingriga små fingrar eftersom soffan står för så Charlie inte kommer åt hyllorna. 
 
 
Frihetsgudinnan vi köpte i New York och Eiffeltornet vi köpte i Paris fick komma fram också. Löjliga souvenirgrejer egentligen men rätt kul att ha faktiskt. Fina minnen från fina resor! 
 
Längtar ju inte mindre till New York när jag ser den. "Bara" 97 dagar kvar nu. Tänk att om 3 månader så är det mitten av Juni. Hur fantastiskt är inte det?! Svårt att tro när man tittar ut på 1dm snö som kom igårkväll.
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så fint, och fiffig korg du kunde hänga på hyllplanet :)

Kul att du ska åka till New York :)

Svar: Tack! Ja så himla smart!
Sandra

Kopiko

Hyllorna ser verkligen fina ut!

Svar: Åh tack! :)
Sandra

erikasblogg.se

Men åå vad fint! Precis min smak :) Ett eiffeltorn skulle jag med vilja ha. Har sett att man kan köpa det på vissa inredningssajter men alltid roligare om man köpt det i Paris själv ju, hihi. Fiffigt med korgen att lägga paddan i med. Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress