10 mars 2016

IKEA PS 2012

Inredning

Vi är i stort behov av nya stolar till vårt matbord (och ett nytt matbord med egentligen men det är en annan historia). De stolarna vi har nu stod i huset när vi köpte det och är jättesköna men jisses så de knarrar. Minsta lilla fnissning så gnisslar hela stolen. 
Trillade över dessa från Ikea som nog kan vara en stark kandidat. 

IKEA PS 2012

Vet ju dock inte hur de är att sitta på så nästa gång jag är på Ikea måste jag  provsitta!

Drömmen är egentlige vita plåtstolar från Tolix men det här med att lägga över 2000:- per stol känns inte riktigt som min grej. Men fantastiskt snygga är de ju!



Jag har ju en tendens att tröttna efter ett tag haha. Plus att det känns lite som att alla har dem (eller kopior på dem) så det känns lite trist samtidigt. Kanske får satsa på en billigare kopia här med så gör det inget om man tröttnar efter ett tag! Men så har jag varit lite sugen på vita pinnstolar med. Denna beslutsångest jämt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress