18 juli 2016

1 MÅNAD

Resor

Idag är det en månad sen vi kom hem från New York. Och jag längtar redan tillbaka. Fantastiska fantastiska fantastiska stad alltså. Vi hade en helt underbar vecka och jag älskar om möjligt staden ännu mer nu än innan. Vet inte vad det är som gör att det är så fanatstiskt men allt är så stort och vi njöt varje sekund av att bara kunna strosa runt bara vi. 
 
Vi flög business class både dit och hem och det var ju en upplevelse bara det. Champagne innan take-off, tre rätters och säten man kunde fälla till en säng. Kommer aldrig vilja flyga ekonomi igen, haha!
 
 
 
 
 
 
 
Jisses vad jag längtar tillbaka av att kolla på bilderna. NY visade verkligen sin bästa sida denna resan och jag hoppas innerligt att vi får möjlighet att åka tillbaka inom en inte allt för avlägsen framtid. 
 
C

Meeeen så underbart! Vad härligt, jag vill uppleva new york igen, så magiskt det vore! ❤️

C

Meeeen så underbart! Vad härligt, jag vill uppleva new york igen, så magiskt det vore! ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress