11 februari 2016

KVÄLLSFIKA

Momspo Vardagligheter

V jobbar hemma denna veckan så jag passade på att smita iväg och fika med tjejerna igårkväll. Så himla skönt att få komma hemifrån en liten stund sådär mitt i veckan. Minst sagt uppskattat eftersom det liksom aldrig händer annars när jag oftast är ensam med barnen. Väldigt uppskattat att få umgås med tjejerna utan alla barn också för en gångs skull. Mycket prat och mycket skratt blev det!
 
 
Passade på att använda min fina väska jag fick i födelsedagspresent. Vill liksom inte riktigt använda det för att bara trycka in den under vagnen i blasket. Finns ingen anledning riktigt tycker jag. Så vid väl valda tillfällen får den följa med och jag älskar den mer och mer för varje gång!
Gick all in på vår med ljusa jeans och vita sneakers. Så less på snöblasket nu så då kan man lika väl börja vårpeppa redan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress