När man har chansen att få sovmorgon men vaknar pigg klockan 06,50 utan att kunna somna om. Gav upp vid 7.30 och gick upp istället. Barnen sover borta eftersom vi var ute och åt middag med ett par vänner igår. Min best of the best vän fyllde år i fredags och det behövdes ju såklart firas. Så först fördrink hemma hos dem med lite plock. Mums mums mums!
 
 
Sen tog vi tåget till Jönköping för att äta middag på Pinchos. SÅ HIMLA GOTT! Jag älskar allt som heter tapas! Det är perfekt när man alltid har beslutsångest över vad man ska äta. Man kan ju beställa typ allt man är sugen på. Nom nom nom! Jag åt dumplings (ÄLSKAR!), minihamburgare, små revben, sötpotatispommes (DÖR SÅ GOTT!) och vitlöksbröd.
 
 
Yummy yummy in my tummy minst sagt. Ett par drinkar slank det ner med så det var ett mätt sällskap som hoppade på tåget hem igen. Landade här hemma strax innan tolv och jag hoppade rätt upp i sängen. Så det är kanske inte så konstigt att jag vaknar pigg så tidigt när jag fått sova hela natten utan att bli väckt en enda gång. 
Nu ska jag sitta här och njuta av lugnet och kolla på något avsnitt New girl innan barnen kommer hem igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress