26 april 2016

ROSENSKÄRM

Vardagligheter

Kunde inte låta bli att köpa hem en rosenskärm när jag såg de på torget förra veckan. De har florerat flitigt på instagram rätt länge och jag har ingen aning om hur jag ska få den att överleva men det är ju helt klart värt ett försök. En sån jäkla praktblomma alltså. Så himla vacker!
 
 
 
 
Godkväller,
 
Ännu en kväll med träningsvärk i soffan. Gick 1 mil med Charlie tidigare idag och det känns i benen, minst sagt! Har haft träningsvärk sedan i torsdags när min bestie fick med mig till gymmet och bokstavligen körde slut på mig. Kunde knappt gå varken fredag eller lördag haha. Men har kommit ut på promenader både lör, sön, mån och idag. Trots att det regnat, snöat och haglat om vartannat. Aprilväder för hela slanten, tur det snart är maj!
 
Nu ska jag mysa med mannen min som är hemma såhär mitt i veckan och kolla på senaste avsnittet av Game of thrones. Äntligen!
Anna

Den ska ha svalt men inte för svalt. Varmt men inte för varmt. Stå ljust helst med belysning och vattnas och ges näring en gång i veckan. Hahaha blir nog ingen mer för min del när denna kolat.

Svar: Ja jisses. haha. Får se hur länge den överlever då!
Sandra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress