5 maj 2019

Loppislycka

Loppisfynd

Tog med Juno och åkte till vår lokala loppis igår. Har inte hittat något alls där på senaste tiden så hade inte så höga förväntningar. Men oj oj oj. Så himla glad att vi åkte dit idag!

(null)

Jag menar kolla! Och allt för ynka 105:-. Magiskt!

(null)

Kollar alltid efter böcker till Hugo när jag är på loppis. Han läser varje kväll så det går åt ett gäng. Suneböcker har jag hittat flera stycken nu och de gillar han verkligen! De tre första Eddie-böckerna hade jag när jag var liten så de har han fått ärva och läst och vi har pratat om att vi skulle försöka hitta den sista  och så igår så stod den bara där och väntade på mig! Så kul och Hugo blev såå glad!

  (null)

Ett litet fat från Rörstrand Ostindia - jag brukar ha dessa små till krukor som saknar fat. 
Ytterligare en tallrik till från Rörstrand Svenska Slott. Så himla fina!
Men det bästa  av allt? En fin liten skål på fat från Gustavsberg Juno. Pratade med V för ett tag sen om att jag hade hittat en alldeles ljuvlig gammal servis som heter Juno. Så gissa lyckan när jag hittade den!

Åh är så pepp inför denna loppissommar alltså. Hoppas på många många små fynd!
Angelica Wåhlin

Ljuvliga fat, må jag säga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress