Sicken dag hörrni! Äntligen vårväder. Så fantastiskt härligt. Trots att jag spenderat i princip hela dagen inne med febrigt lillgos i famnen. Lilla hjärtat. Två dagar med feber nu och jag håller alla tummar att hon vaknar pigg imorgon så vi också kan vara ute och leka i det fina vädret!

(null)

Någon mer som tänder ljus året om? Här eldas det flitigt trots att det numera är ljust oftast när det äts både frukost och middag. Men så mysigt tycker jag!

(null)

Unnade mig en bukett tulpaner från mataffären igår. Så härligt med lite blommor på bordet trots att det råder fullt renoveringskaos där bakom min rygg.  Men idag har pappan i huset köpt nya bänkskivor så imorgon kommer det nog hända grejer tror jag! Så så så så så efterlängtat! 

Nu har jag precis nattat minstingen och ska ta med mig de stora barnen och åka hem till bästisarna på lite spontant fredagsmys. Älskar! 

Ha en fin kväll! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress