Jisses vad jag älskar detta vädret. Avskyr egentligen hur mycket man påverkas av väder och vind samtidigt som jag blir alldeles varm inombords av detta vädret och våra blommande körsbärsträd. Maj är ju helt fantastiskt på så vis. Hela sommaren ligger och bara väntar! 


Jag startade dagen med frukost på altanen efter skollämning. Bonnie fastnade framför tvn och Charlie sov i vagnen. Så jag passade på att dricka en kopp te och bläddra i ett par tidningar. 16 grader i skuggan klockan 8.30 är ju bra härligt alltså! 

Sen har vi hängt där på altanen nästan hela dagen. Utom ett par timmar när det nästan är för varmt för att vara där iallafall för Charlie (note to self: köp ett parasoll för tusan!) och jag satt där ute en bra stund efter att barnen somnat med. Älskar älskar älskar!
Carro

Och gissar vart jag satt och tänkte på oss för 7 år sen?! Tjocka varma och Goa ;)

Svar: Åh jag tänker ofta på den sommaren. Är så glad att vi fick den tiden ihop!
Sandra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress