Igår packade jag och V in oss i bilen och åkte ner till Helsingborg över dagen. (Barnen fick stanna här hemma med farmor eftersom det blev lite väl mycket bilåkande på en dag) Vi hade en supermysig dag och hann med hur mycket som helst.
Åkte direkt hem till min bror och bebisgosade lite och efter det åkte vi ner en sväng till stan. Sommarvärmen håller i sig så vi passade på att sitta ute och äta lunch. Moules frites och ett glas vin gottade jag till det med.
Nom nom nom!
 
 

Efter lunch och en liten snabb shoppingrunda (lyckades norpa sista guldkjolen på gina som dessutom var i min storlek! HURRA!) åkte vi hem till mamma och hängde där tills vi skulle möta upp min bror med familj för middag nere i stan. 
 
 
Hann tack och lov gosa lite till med den där älsklingsungen innan vi hoppade in i bilen och åkte hem igen. Hur mysigt som helst och helt klart värt 5h i bilen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress