På fredag är det äntligen dags för ett efterlängtat och välbehövligt frisörbesök. Har inte klippt håret sen i september och inte färgat sen jag ljusade upp längderna i december. Har velat fram och tillbaka över om jag ska klippa av mig håret eller inte men jag är nog inte riktigt redo än. För då hade jag nog inte velat så mycket :) Så det får bli en toppning och en rejäl uppljusning. Och jag har som vanligt en hel hög med inspirationsbilder att visa!
 
 
Fullkomligt älskar Joanna Fingals hårfärg (och klädstil och blogg osv osv). Perfekta blonda nyansen tycker jag. Så denna bilden åker absolut med till frisören!
 
Har spenderat alldeles för mycket tid på Pinterest så hår-albumet svämmar över av fina hår.
 
Ser väldigt mycket fram emot frisörbesöket och att få håret färgat men ser inte riktigt lika mycket fram emot att vara nyklippt. Ogillar verkligen känslan av nyklippt hår. Det är liksom så lent på något sätt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress