Blir så trött på mig själv och detta ständiga velande över mitt hår. Har velat fram och tillbaka i flera månader om hurvida jag ska klippa av håret eller inte och har till slut kommit fram till att jag inte ska klippa av det. Men då börjar nästa velande istället. Färgen?! Är så vansinnigt trött på mina väldigt blekta längder och konstanta utväxt samtidigt som jag vet att jag aldrig trivs någon längre period när jag färgar det mörkt heller. Så nu lutar det åt något mellanting istället. 
 
Har bokat en frisörtid till nästa vecka och han bad mig leta fram lite bilder som inspo så det har jag gjort!
 
 
 
Men det är ju som sagt en vecka kvar så jag hinner ju ändra mig ett par gånger till!
Carro

Du har inte funderat på att låta det vara din naturliga färg?

Svar: Det är åt det hållet jag ska nu! För färgar jag mörkt så är utväxten ljus och färgar jag ljust så är utväxten mörk. Men mittemellan borde ju vara toppen då!
Sandra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress