Det har hänt en hel del på dessa två månader som jag haft lite bloggpaus. Men det största som hänt är nog ändå att jag fått ett nytt jobb. Trodde aldrig jag skulle ha allt ordnat och klart innan sommaren men det känns så fantastiskt skönt att jag har det. Nu kan jag verkligen njuta av dessa 6 lediga veckor jag har framför mig utan att oroa mig över vad som ska hända sen. Och så är jag faktiskt jäkligt stolt över mig själv som faktiskt tog tag i saken och trodde på mig själv. 
 
Det är ju asläskigt att gå på arbetsintervju och jag var så nervös så jag knappt kunde äta innan jag åkte dit. Man har ju bara en kort stund på sig att liksom visa vem man är och vad man går för och det är ju inte alltid så himlans lätt. Speciellt inte när man verkligen verkligen vill ha jobbet utan att låta allt för desperat. Minst sagt en utmaning men efteråt kändes det så himla bra! 
 
 
 
 
Men nu är alla papper påskrivna och den 15 augusti smäller det. Jag känner mig lite som ett barn som ska börja skolan och längtar faktiskt lite efter att få börja jobba. Inte för att jag inte älskar att vara hemma med barnen men jag har ändå varit hemma på heltid i över 15 månader nu och jag känner mig redo. Är aspepp på att få lära mig massa nytt och utvecklas! 
 
Men först 6 veckor ledigt med massa bus och mys!
 
Carro

Vad ska du jobba med???

Svar: Löneadministratör!
Sandra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress