1 februari 2016

MONDAY

Momspo Vardagligheter

Godmorgon måndag!
Kickade igång veckan lite tidigare än nödvändigt men Charlie tyckte 05 var en bra tid att ta morgon så jag fick snällt hänga med. Men är man uppe tidigt vill man sova tidigt så vid 8.30 somnade han igen och sover fortfarande. 

V hann med att lämna Hugo i skolan innan han skulle åka mot Norge. Så jag passade på att slumra lite i soffan medan Bonnie kollade på barnprogram. Men nu är vi igång igen och väntar på att Charlie ska vakna så vi kan ge oss ut på en promenad ner till stan. 



Tanken var att jag skulle gå ner och ta ett till hål i örat men jag nu kan inte bestämma mig för om jag verkligen ska göra det eller om jag ska nöja mig med de två jag har  Så jag får nog suga på den karamellen lite till. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress