26 januari 2015

Söndagspyssel

Pyssel - DIY

Har funderat länge på att måla om Bonnies lilla kök men inte fått tummen ur. Men i lördags var vi nere på stan och skulle köpa färg till barnen och då sprang jag på både färg och dekorplast som blev perfekt! Så igår skruvade vi isär köket och började måla!
 
 
Bonnie ville inte alls att jag skulle måla det från början och trodde inte riktigt på mig när jag sa att jag skulle skruva ihop det igen. Men det var en minst sagt nöjd tjej som tyckte det var superfint när jag väl var färdig. Till och med pappan i huset blev lite imponerad.
 
 
Den här mamman själv blev lite imponerad till och med. Mitt tålamod är inte det bästa den här graviditeten så jag var typ beredd på att ge upp när jag kommit halvvägs. Men det gick ju bra :)
Och nu har jag fått mersmak och vill bara pysslapysslapyssla!
Anonym

Var har du köpt för färg till köket?

Svar: Jag använde en färg som heter Vintage matt furniture paint som är från Panduro.
Sandra Grankvist

Monica Norbeck

Åh det blev ju hur fint som helst. Duktig du är. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress