18 december 2015

ÖNSKELISTA

Önskelista

Det är väl god tid för önskelista va? Älskar ju att knåpa ihop önskelistor och har ju både födelsedag och jul i december så det gäller ju att slå till på stort. Det är ju ett helt år tills jag får knåpa ihop en ny!
 
- Säker stil av Ebba von Sydow och Emilia de Poret
- Grönt marmorskal från Richmond and finch (kärlek kärlek kärlek på det!)
-Vitamin E ansiktskräm från the Bodyshop
- Finaste klockorna från triwa
- Fler koppar och fat från Rörstrand
- Vänskapsknuten från Svenskt tenn (hur länge ska jag behöva önska mig denna?!)
- Iphone 6s <3 <3 <3 (vad ska jag annars med mobilskalet till, haha)
 
 
Fast egentligen har jag sagt till mannen i huset att jag inte behöver några julklappar alls. Fick ju finaste födelsedagspresenten som jag kan leva på länge! Men det är kul att pyssla ihop önskelistor ändå. 
Allra mest ser jag fram emot att få ge barnen sina julklappar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress