Har velat länge fram och tillbaka över det här med vagn tills lillstrumpa dyker upp i april. Har velat både över modell och om vi skulle behöva syskonvagn eller inte. Men så trillade jag över ett så himla bra erbjudande så jag kunde inte låta bli att beställa. Och valet föll tillslut på en bugaboo donkey duo (igen!). Men denna gången en all black. 

Bonnie kommer visserligen vara strax över tre när bebis är beräknad men tanken är att jag inte ska ha någon bil i veckorna och då klarar jag mig inte utan att kunna ha Bonnie i vagn med. Plus att vi haft donkey innan och fullkomligt älskade den. Och Hugo hade gott om plats när han var över tre och han var en bra bit längre än vad Bonnie är. Så det kommer nog bli kanon!  
Behöver jag säga att jag längtar efter både vagn och bebis? 
Anonym

Så fin! Vill du dela med dig av vart du har beställt vagnen och vad du fått ge för den? Vore tacksamt! Till juni väntas nämligen en litet tillskott i vår familj, och det blir bara 20 månader mellan våra små. Så det är en bugaboo buffel som gäller, finns liksom inga alternativ 😉

Anonym

Så fin! Vill du dela med dig av vart du har beställt vagnen och vad du fått ge för den? Vore tacksamt! Till juni väntas nämligen en litet tillskott i vår familj, och det blir bara 20 månader mellan våra små. Så det är en bugaboo buffel som gäller, finns liksom inga alternativ 😉

Svar: Jag beställde från barnbutiken.net. De hade 15% på allt en kväll. Så då passade jag på!👍
Sandra Grankvist

Bea

Åh så fin! Jag längtar också! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress