4 februari 2013

Vem är jag?

Om mig

Jag heter Sandra och är 28 år.
 
 
Bor i Nässjö, Småland, tillsammans med min blivande man Victor och våra två barn Hugo (född -09) och Bonnie (född -12). Jag är för tillfälligt mammaledig men ska snart börja jobba igen. Jobbar gör jag i en butik i stan och älskar det! Ser riktigt mycket fram emot att få börja jobba igen efter lång tid hemma.
 
Vi har precis köpt vårt drömhus. En stor villa från 1920-talet med stort renoveringsbehov men ännu större potential. Det kommer att bli fantastiskt fint när det är klart.
 
 
Samtidigt som husrenovering planerar vi för fullt vårt bröllop. I maj blir vi man och fru och jag längtar något ofattbart. Det känns både overkligt, spännande och fantastiskt kul att få börja vårt nya liv som gifta i vårt drömhus. Känns som detta kan bli den bästa sommaren?
 
Är det något ni undrar så är det ju bara att fråga.
Hejsålänge!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress