28 april 2013

Köket fortsättning

Nu är det snart helt klart! Älskade kök! Skulle kunna sova i köket så mycket jag tycker om det. Nu ska vi bara bestämma oss för om vi ska ha vitt kakel med fasade kanter eller glasskiva vid spisen. Vad tror ni? Kakel är ju snyggare tycker jag men glasskiva är så mycket lättare att hålla rent och därmed säkert snyggare i längden. Alla dessa beslut. Vad tror ni?

Sofia

Jag röstar för kakel! Klassiskt :)

Lina

Jag tycker oxå kakel! Ett klassiskt kök liksom :) hur va sminkborstarna?

Anna jakubek

Kakel snyggt o enkelt! Lycka till

Grankvist

Men vafan. Är det ingen som tycker glasskiva?

Sara - mamma till Hugo

Kakel tror jag blir bäst! Ni får det verkligen kanonfint :)

Julia

Jag gillar glasskiva! Våra kompisar har precis gjort det i sitt hus ich det är superfint:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress